Gratulerer til USN!

Publisert: mai 4, 2018

Kongen i statsråd besluttet i dag at Høgskolen i Sørøst-Norge i dag blir til Universitetet i Sørøst-Norge. Som nabo og samarbeidspartner vil vi gratulere med at en lang prosess er brakt til ende og med et godt resultat. – Telemarksforsking gleder seg til å samarbeide med fagmiljøene ved det nye universitetet om nye spennende prosjekter, hilser direktør Karl Gunnar Sanda.

Relaterte artikler

03. jun 2026

Aktuell forsker: Trond Erik Lunder

Omstillingsbehov i kommunene: – Handler ikke bare om å flytte penger mellom sektorer 

28. mai 2026

Aktuell forsker: Line Elise Holmboe

Mangfold i norsk film: Nye tall viser positiv utvikling for kjønnsbalanse – fortsatt lavt etnisk mangfold

21. mai 2026

Aktuell forsker: Irene Larsen Øyeflaten

Arbeidsrettet rehabilitering dekker et tomrom i tiltakskjeden for sykemeldte