Målsettinga med evalueringa er å undersøkje om
distriktsmusikarordninga kjem heile fylket til gode i samsvar med intensjonen
ved etableringa av ordninga. Ein innfallsvinkel er å sjå nærare på dei
regionale effektane, og undersøke korleis musikklivet i kommunane opplever
ordninga og gjer seg nytte av den.